Ak šis ziemeļu vilnis

Šis maiju cikls ir baiss… katru dienu izjūtu tik daudz negatīvu emociju – dusmas ne no kurienes, ir norma… 
Vakar gan bija interesanta pieredze ar dusmām. Sadusmojos uz cilvèku, kurš bija blakus – tuvu, mīļu cilvèku. It kā dèļ tà ko viņš pateica, bet patiesībà tas vienkārši manī radīja bildes par to ko nepateica. Salasīju kopā tik daudz sliktu domu savā galvà, ka jutu ka sirds salūzt miljons gabaliņos, bet galvā dzirdèju sevi psihojam, bļaujam, sūtam viņu prom uz visām debess pusèm. Bet tad pagriezu galvu uz viņa pusi un… sajutu kà miljons mazas gaismas stīdziņas mūs saista, savieno katru šūnu. Un ka neskatoties uz to, ko bļauj manà galvà vai jūt mana sirds, gaisma vienalga zin savu ceļu un kà magnēts velk pie viņa, samīļo un lolo viņu. Dzīve ir dzīve, bet dvèsele tak zin savu ceļu…
Vai tā būs vienmēr? Sapràts dzen prom, bet dvèsele velk klāt… kā to sabalansēt? Kur rast harmoniju?
Vai ir vērts nomest maskas un pārstàt izlikties ka man ir vienalga? Katrs dzīvo pēc savas labākās sirdsapziņas. Un ne visi piedzīvo to pašu ko es. Tad kamdēļ to stāstīt?
Vakaru turpinàju nospiestā garstàvoklī… un mans bērns, pirmskolas vecuma latviešu bērns, pienāca man klāt un teica “open you eyes, wake up!” … un pēc tam klusiņām pajautāja “a ko tas nozīmē?”. Pats nezin tulkojumu tam ko saka… kur dzirdèjis, kur izrāvis, nezinu… Bet esmu laimīga par to ka man ir tāds bērns. Un arī kaķis, kurš vienmēr ir blakus, ja jūt ka man to vajag…
Sevis klapēšana šodien turpinās. Nezinu kur iet un ko darīt. Labi ka beidzot pagulēt pa nakti izdevàs, ar baldriāņa palīdzību gan… nekādi citi relax vai fizisko aktivitāšu vingrinàjumi nepalīdz… Kaut kur tajās sàpēs gan jau ka slēpjas atbilde, atslēga uz sevi. Tik jāmeklē…
Un ko tad es īsti meklēju? Sevi. Tieši sevi. Man sevis ļoti pietrūkst…

Leave a Reply

